Bekijk
Laatste nieuws
Meer blogsPLUS start pilot met HelloFresh maaltijdbox
Geplaatst op 29 September 2017 om 14:16 door Gerard Rutte
2311 keer gelezen
De maaltijdboxen van HelloFresh zijn vanaf nu te koop bij PLUS. Het gaat om een pilottraject van drie maanden in vijf supermarkten. Met de samenwerking wil HelloFresh een nieuwe doelgroep bedienen. PLUS biedt haar klanten hiermee nog meer keuze en gemak.
Nieuwe doelgroep
Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh: “We willen het mensen zo makkelijk mogelijk maken. Daarom bezorgen we maandelijks meer dan 13 miljoen gerechten wereldwijd aan huis. Maar er zijn natuurlijk ook consumenten die hun avondeten op het laatste moment plannen of een onregelmatig ritme hebben. Met deze samenwerking maken we onze gerechten nu ook voor hen beschikbaar. Wij staan altijd open om nieuwe dingen uit te proberen die voordelig uitpakken voor onze klanten. We starten nu met een test en we gaan kijken of dit idee in de praktijk werkt.”
Eric Leebeek, commercieel directeur bij PLUS: “ De samenwerking met HelloFresh past uitstekend in ons doel om de consument nog meer keuze en gemak te bieden dan we op dit moment al doen. We denken de consument hiermee weer een extra antwoord te geven op de dagelijks terugkerende vraag Wat eten we vandaag? Daarnaast geeft de verkoop van HelloFresh maaltijdboxen invulling aan onze Goed Eten positionering.“
Favorieten
Voor de maaltijdboxen die bij PLUS in het koelschap komen te liggen, heeft HelloFresh uit meer dan tienduizend gerechten de favorieten geselecteerd, waaronder een Italiaans platbrood, Schelvisfilet met noedels en Risotto van orzo met bospaddenstoelen.De maaltijdboxen van HelloFresh zijn straks verkrijgbaar bij de PLUS supermarkten in IJsselstein, Abcoude, Schoonhoven, Rotterdam, Best in de varianten ‘Vlees’, ‘Vis’ en ‘Veggie’. Een box kost € 9,95 en bevat naast alle ingrediënten een receptenkaart voor twee personen.
Briljant 2.0
De proef start in de vijf Briljant 2.0 winkels van PLUS, de formule waarbij onder andere versbeleving centraal staat. Leebeek: “ De vijf nieuwe winkels van PLUS sluiten goed aan op waar HelloFresh voor staat: verse en gezonde ingrediënten. De samenwerking voelt daarmee heel natuurlijk. PLUS en HelloFresh zijn een goede match.”
Nieuwe doelgroep
Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh: “We willen het mensen zo makkelijk mogelijk maken. Daarom bezorgen we maandelijks meer dan 13 miljoen gerechten wereldwijd aan huis. Maar er zijn natuurlijk ook consumenten die hun avondeten op het laatste moment plannen of een onregelmatig ritme hebben. Met deze samenwerking maken we onze gerechten nu ook voor hen beschikbaar. Wij staan altijd open om nieuwe dingen uit te proberen die voordelig uitpakken voor onze klanten. We starten nu met een test en we gaan kijken of dit idee in de praktijk werkt.”
Eric Leebeek, commercieel directeur bij PLUS: “ De samenwerking met HelloFresh past uitstekend in ons doel om de consument nog meer keuze en gemak te bieden dan we op dit moment al doen. We denken de consument hiermee weer een extra antwoord te geven op de dagelijks terugkerende vraag Wat eten we vandaag? Daarnaast geeft de verkoop van HelloFresh maaltijdboxen invulling aan onze Goed Eten positionering.“
Favorieten
Voor de maaltijdboxen die bij PLUS in het koelschap komen te liggen, heeft HelloFresh uit meer dan tienduizend gerechten de favorieten geselecteerd, waaronder een Italiaans platbrood, Schelvisfilet met noedels en Risotto van orzo met bospaddenstoelen.De maaltijdboxen van HelloFresh zijn straks verkrijgbaar bij de PLUS supermarkten in IJsselstein, Abcoude, Schoonhoven, Rotterdam, Best in de varianten ‘Vlees’, ‘Vis’ en ‘Veggie’. Een box kost € 9,95 en bevat naast alle ingrediënten een receptenkaart voor twee personen.
Briljant 2.0
De proef start in de vijf Briljant 2.0 winkels van PLUS, de formule waarbij onder andere versbeleving centraal staat. Leebeek: “ De vijf nieuwe winkels van PLUS sluiten goed aan op waar HelloFresh voor staat: verse en gezonde ingrediënten. De samenwerking voelt daarmee heel natuurlijk. PLUS en HelloFresh zijn een goede match.”
Reageren
Andere blog berichten
- Stoppen met verpakkingen van zwart kunststof eerste stap in verduurzaming verpakkingsbeleid PLUS16 March 2018 om 17:04
- PLUS introduceert duurzaam gekweekte Omegabaars12 January 2018 om 11:20
- PLUS belangrijke partner Nationaal Schoolontbijt 1 November 2017 om 10:39
- PLUS verbetert welzijn van meer dan 2 miljoen dieren per jaar20 October 2017 om 14:34
- Digitaal sparen volgende stap in loyaliteitsstrategie PLUS18 October 2017 om 17:22
- PLUS start pilot met HelloFresh maaltijdbox29 September 2017 om 14:16
- Emoji’s helpen 4 op de 5 kinderen om hun gevoelens te uiten24 August 2017 om 12:03
- Plus en 24Kitchen organiseren Goed Eten Festival23 August 2017 om 17:36
- PLUS heeft Beste Vleeswarenafdeling van Nederland14 August 2017 om 16:54
- Vakbonden en PLUS bereiken akkoord over sociaal plan distributiemedewerkers11 July 2017 om 16:43